2013-04-30 @ 18:03:00
Embedded in: Bloggen

Dagens bild ♥


2013-04-28 @ 14:02:32
Embedded in: Bilder

According to Greta


2013-04-27 @ 20:22:00
Embedded in: Bilder

Tumblr

Hej, hej :)
Nu har det gått ett bra tag sedan jag bloggade sist. På nått sätt så har jag inte haft lust.
Men nu gör jag ett litet inlägg iallafall. Min dator fick något virus för ett litet tag sedan så alla mina bilder åkte bort utan att jag hann spara dom, vilket var väldigt synd. Hade ganska mycket minnen där. Och alla bilder på Hilary som jag sparat sen en lång tid tillbaka åkte bort, de flesta var ganska svår att få tag på också. Men jaja, sånt händer! 
Jag har varit väldigt aktiv på Tumblr på sistone. Man blir typ beroende nästan. Det är en sjukt rolig sida :)
Om ni har lust att följa mig så kan ni klicka här
Nu kommer ett litet instagram collage som jag har slängt ihop. Enjoy!
(Luca har btw blivit riktigt stor nu! c':)

RSS 2.0