2016-05-05 @ 15:15:24
Embedded in: Bloggen

Long time no see

Åh herregud vad längesen jag skrev här nu, det är helt sjukt. På något sätt så blev jag inspirerad till att starta en ny blogg (dock personlig, inte en "fan-blogg"), och blev påmind om denna. Måste bara säga att jag upplevde världens nostalgi när jag kollade igenom denna sidan haha. Anledningen till varför jag slutade var väll just för att intresset för bloggandet minskade. Dock så kommer jag ihåg att jag velat börja igen förut, men har inte kunnat logga in på kontot för att jag tappat uppgifterna. Men med lite letande nu så hittade jag dom :) Vilket är sjukt roligt, och eftersom att jag hade tänkt blogga på en mer personlig så skulle jag kunna tänka mig att uppdatera denna också lite då och då. Men grejen är att jag inte vet om någon kommer checka in ? Är det fortfarande en grej att ha såna här "fan bloggar" ? Skriv gärna ett kommentar :)
 
Som sagt så är inte jag den första ägaren till denna bloggen. Första hette Johanna som också fixade designen osv. Sedan kom jag in i bilden. Vi bloggade tillsammans ett tag, sedan så fick jag ta över helt. Chrystal heter jag och är 17 år gammal. Så att ni vet vem som driver denna bloggen nu för tiden. Vågar inte hålla på och ändra text på headern, sidorna och sådant, eftersom att det finns en stor chans att designen blir skadad på något sätt. 
 
Mindre om mig och mer om Hilary. Så, jag bloggade alltså för ungefär 3 år sedan och såklart så har inte bara saker förändrats för mig men för Hilary också. En av de största nyheterna om Hilary är att hon släppt ett nytt album som heter "Breathe in. Breathe out.", albumet finns på både YT och Spotify!
Här är låten "My Kind" som är en av mina personliga favoriter
 
https://www.youtube.com/watch?v=TJnu8KEtCqY
 
Samt "All About You"
 
https://www.youtube.com/watch?v=dA1ZmHibs4w

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0